FANDOM

Olien

Dziecko Kasty

Kasta to istniejąca w czasach pierwszej fazy demaskowania dość duża grupa trolli. Byli inną oraz dziwniejszą głupszą odmianą fanów Klocucha.

DziałalnośćEdytuj

Na ich kanałach pojawiały się filmy z głupotami. Były to też fałszywe demaskowania Klocucha, w których zawarte były informacje, w które tylko dzban by uwierzył. Często też w ich materiałach występował tzw. Olien (Olek Grabowski), pod postacią nagrania z autokaru na którym się wygłupia i robi dziwne miny.

HistoriaEdytuj

Muha1999 avatar

Pierwszy krul

Za rok powstania Kasty jej członkowie uważają 2009, kiedy muha1999 stworzył swoje konto. Tworzył filmy prowokacyjne w Paincie i toczył boje z grupą anty-muha1999. Założyciel grupy odszedł z Youtube na cały rok. Władzę przejął supermiecz100, który ze względu na wycieczkę do Czechów stracił ją. Zostało stworzone konto VFGRF, które przejęło dominację w Kaście (którą chciał przerobić na ANTYGOTHIC) a miecza wyrzucił z grupy.

Organizacja rosła w siłę, dołączało mnóstwo nowych użytkowników. Robili kolejne filmosy na Jutubie i denerwowali kolejnych antykasciarzy takih jak EmpiratorxShelong. Robili to dla zabawy. Rok później Kasta robiła dalej filmy, członków było co raz więcej. Władzę przejął BronislawKomorowsky, jednak jego rządy nie potrwały długo, ponieważ lutego 2011 powrócił Muha, tym razem jako Mruwka1999 i znów został koronowany.

Wakacje 2011 roku to złoty okres Kasty. Następnie Mruwka1999 odszedł z Youtube, MrTrollStudie ogłosił siebie zastępcą monarchy. W 2013 przez niekompetencję przywódcy w Kaście wybuchły zamieszki, w tym chaosie wyłoniła się postać MankaRecenzje, który ogłosił sie nowym krulem Kasty oraz rozdzielił grupę na dwa stronnictwa - popierającą nowego władcę (mankowom) oraz zwolenników starego porządku (mrtrollstudia). Dzięki Mankowi Kasta ożyła i zorganizowała dużo akcji, to jednak zwróciło uwagę groźnego typka, który zdecydował się na unicestwienie grupy trolli.

UpadekEdytuj

W roku 2013 Kasta zaczęła obumierać. Jej członkowie zaczęli się skłócać ze sobą robiąc afery, a stare ideały przestały mieć dla nich znaczenie. Doprowadziła do tego pewna osoba o ksywie "Milki Łej". Była ona tak w zasadzie dwiema osobami. Tzw. "Pierwszy Milki Łej" to był MikoWhy, a "Drugi Milki Łej" to był właśnie ten, który spowodował zamknięcie Kasty lutego 2014 przez jej krula Mańka Recenzje.

DziedzictwoEdytuj

KlocuchTV Avatar

Ryjec zdrajcy

Przez rok czasu nic się nie działo (coś tam działo ale nie było to wtedy nic takiego wielkiego) Aktywnymi użytkownikami nadal po zamknięciu Kasty byli m.in. LE Kapturzysta, KlocuchTV (uważany za zdrajcę) oraz Ćwierć Recenzje. Założyli oni później Kastę v2 która istniała bardzo krótko, ponieważ była nieudana (Ćwierć Recenzje ją zniszczył przez swoją chorobę umysłową.. tak na serio to stwierdził że raz zdradzić można i zdradził własną Kaste na tyle że została zniszczona a on uznany za zdrajcę w sumie do dzisiaj.. lecz nie tylko on zdradził..)

Kasta umarła, ale do dziś te trolle istnieją. Trollują na wiele sposobów i stworzyli wiele Kast.

KASTA RZONĆI (przykładowy filmik ukazujący ich geniusz upośledzenie)

Źródła Edytuj

Informacje o Kaście skompletowane przez Dawida7531 na potrzeby filmu Paladyna. [1]

Informacje i teorie SzopDemaskuje o Kaście.[2]

Podobny artykuł na jakiejś kastowej wiki.[3]

Stronka o Kaście z 2013 roku [4]