FANDOM

Logo
klocuch-forum.pl - pierwsze w historii forum o Klocuchu. Zostało założone przez Przedluzaka 5 lipca 2013.

Na tym forum powstał Hymn Klocucha oraz pierwszy Słownik pojęć Klocucha, którego ideę kontynuujemy do dnia dzisiejszego. Według Przedluzaka, jeden z zarejestrowanych użytkowników, niejaki "Kapturzysta" miał taki sam adres IP, co Klocuch. Po paru miesiącach od utworzenia forum, atmosfera na nim zaczęła się zmieniać... na gorsze.

Zostało ono usunięte wraz z kanałem założyciela na youtube 25 stycznia 2014. Domena się zachowała, gdyż hosting jej nie usuwał i była czasem używana (głównie do trollingu), chociaż Przedluzak już nie był jej właścicielem. (Wayback)

Podział forum Edytuj

  • Klocuch - Czyli ogólne dyskusje o Klocuchu i rzeczach z nim związanymi.
  • Demaskowanie - Dział niedostępny dla gości, skupiający się na demaskowaniu Klocucha.
  • Przywitaj się - Miejsce, gdzie nowi użytkownicy forum mogą się przywitać i przedstawić.
  • Offtopic - Przeznaczony jest do dyskusji na dowolny, nie związany z Klocuchem temat.

Administracja Edytuj

Administratorzy: Edytuj

Moderatorzy: Edytuj

Statystyki z dnia 21.01.2014 (źródło: kopia z pamięci podręcznej) Edytuj

  • Zarejestrowanych użytkowników: 941.
  • Napisanych postów: 22,351.
  • Utworzonych wątków: 1,314

Droga do upadkuEdytuj

W pewnym momencie zaczęły się tworzyć różne teorie spiskowe dotyczące Przedluzaka i jego związków z Klocuchem. Pożywką dla nich był m.in. odc. 2 serii "Klocuch Największa Tajemnica Polskiego Internetu" z kanału PrzedlzuakDK, o użytkowniku Kapturzysta, który rzekomo miał mieć taki sam adres IP, co Klocuch, a zdrugiej niejasne postępowanie administracji, co do wymierzania ostrzeżeń i banów. Powstały dwa trollujące kanały, mające odkryć "prawdę" na temat Przedluzaka i jego forum: Jan Przedluzak II oraz Skracak DP. Te pierwszy nagrał filmik Oto co się dzieje na Klocuch-Forumzwiązany z tematem użytkowniczki Insomnia. Trolling użytkowników i brak zaufania do administracji zezorganizowały forum i doprowadziły Przedluzaka do ostateczności.

Afera z zamknięciem forum Edytuj

Dnia 25 stycznia 2014, o godz. 20:00, Przedluzak zamknął forum i zaczął wypisywać dane użytkowników. Podał numer telefonu Dawida7531, GG Rilekta (Czachy) i wkleił zdjęcie Paladyna400, mówiąc, że to on - co było prawdą. Jednocześnie opublikował (nie)sławny filmik "Klocuch Prawda Koniec". W shoutboxie strony podał jeszcze jakiś inny nieznany numer GG.

Wielu użytkowników nie rozumiało tego, co się wydarzyło i dlaczego forum zniknęło. SzopDemaskuje probował się kontaktować z podanymi tamtego wieczora numerami, nie wiedząc jeszcze, do kogo należały. Dawid wprawdzie nie odbierał telefonów, ale ktoś z tajemniczego GG odpisał. Jednak nie chciał ujawnić kim jest, a jego wypowiedzi były dosyć enigmatycznie. Szop przedstawił sprawę w odcinku bonusowym demaskowania pt. PRZEDLUZAKOWA SPRAWA. Do dziś nie wiadomo, kto to był. Prawdopodobnie jeden z bliższych współpracowników Przedluzaka. Wkrótce Dawid7531 nagrał o wydarzeniach materiał informacyjny (reupload). Na forum Kapturzyści powstał cały specjalny dział "Co się stało z klocuch-forum.pl?".

Dzieje po zamknięciuEdytuj

Do czerwca 2014 na pustej stronie forum widniał napis "Klocuch", a w tle słychać było utwór Badfinger - Baby Blue znany z serialu "Breaking Bad", który symbolizował śmierć forum. Stara administracja próbowała je kontynuować na Klocforum, ale bardzo szybko upadło. Potem powstało Kruci.pl, istnieli też Kapturzyści, ale nic już nie było takie samo.

Mniej więcej w latach 2016-2018 znajdował się tam labirynt strasznych stron związanych z let'splayerem Thewrogarem. Oczywiście był to w 100% trolling. W 2018 puszczano tam "Radio Wiśnia", a na czacie czasem odzywały się trolle wymyślające pasty. Z okazji 11 września odbył się event retransmisji relacji RMF FM z ataku na World trade Center. Obecnie na stronie dawnego forum nic się nie znajduje.

GaleriaEdytuj