FANDOM

Mq1
Paladyn400 - były admin forum Kapturzyści, właściwie twarz tego forum, a także obecny właściciel największego kanału poświęconemu Klocuchowi, czyli KlocuchMity. Obecnie jest znany właśnie jako KlocuchMity, odkąd przejął schedę po użytkowniku o tym pseudonimie.

Właściwie nie zajmował się demaskowaniem Klocucha, a na swoim filmach zamieszczał raczej spostrzeżenia, wskazówki, to co udało mu się wychwycić bądź odkryć. Na starym koncie Paladyn400 (obecnie Fevi) analizował m.in. Klucz Szczupixa i poszlaki podrzucane przez Kastę (które okazały się fałszywe). Tworzył filmy archiwizujące wydarzenia związane z Klocuchem i aktywnością fanowską.

Jest autorem tzw. "Odezwy KlocuchMity" z sierpnia 2018 krytykującej obecną jakość Klocucha jako postaci i jego twórczości, która znalazła się na wystawie "Moje jest wygranko". Stało się tak, ponieważ została upubliczniona na forum kapturzysci.tk, krótko przed jego zamknięciem i przez to zyskała pewien rozgłos.

Jednak po paru miesiącach K.Mity znów zaczął wrzucać filmy na kanał, głównie różne zaginione, archiwalne, a w późnieszym czasie powrócił z nowym kontem discord. Uznał, że żal byłoby wszystko porzucać, skoro włożył w to wiele swojego czasu i pracy. Obecnie w fandomie Klocucha udziela się bardzo rzadko.

Linki Edytuj

Paladyn400 opowiada o swojej dawnej działalności demaskatorskiej.

Jego stary kanał obecnie.

Stary kanał w 2013.

Część filmów ze starego kanału została ponownie wrzucona na kanał KlocuchMity.