FANDOM

AN66SAz6wRGL5k8trogM5dBwEU QdqmlKhJHD9kCZg=s0
Szczupix - znany też jako "kolega Klocucha".

OpisEdytuj

Prawdopodobnie najlepszy przyjaciel Klocucha. Często występował w jego filmach (gra wspólna, kabarety itp.). Więcej informacji w artykule o filmach ze Szczupixem.

W odróżnieniu od Klocucha, Szczupix wydaje się być zwyczajnym, rozgraniętym chłopakiem. Mówi praktycznie bez błędów swoim specyficznym, może trochę irytującym głosem. Wyzywał Klocucha od idiotów, gdy ten zrobi coś źle (co nie znaczy, że się nie lubią). Często grali razem w gry. To on pokazał naszemu recenzentowi multiplayera do GTA Sa Nandreas i serwer PPS.
Klocuch & Szczupix - Ale akcja (HQ) DjOnioyo

okładka do remixu "Klocuch & Szczupix - Ale akcja" wykonana przez DjOnioyo

Właściwie nie wiadomo, jak wygląda.

Niestety, z nieznanych przyczyn od dawna kolega raczej już nie nagrywa z Klocuchem.

TwórczośćEdytuj

Niektórzy myślą, że Szczupix pomagał Klocuchowi w obróbce filmów oraz w dobieraniu gier do zrecenzowania. Na pewno pomógł  m.in. w montażu filmiku Klocuch - mistrz trikow na bmx na konkurs na serwerze PPS (Polski Party Server).

Prowadzi swój własny kanał - SzczupixFilm, na którym wstawił 2 filmy z trików na motorze i bmx'ie w Sa Nandreas.

Dalsze losyEdytuj

Ostatni raz oficjalnie słyszymy Szczupixa w 2013 roku. Od tamtego czasu nie wiadomo, co się z nim działo. Jednak możemy wywnioskować, że czasy jego współpracy z Klocuchem minęły...

  • W e 3 - wideorecenzja z 15 czerwca 2017 Klocuch powiedział: "I tu chodzi o to, żeby grać na dwie osoby. To jak ktoś ma osobę to fajnie. Ja akurat nie mam."
  • Podczas konkursu Icy Tower (wrzesień 2017) dwóch użytkowników stworzyło postać Szczupixa. Klocuch widząc to (i słysząc), bardzo się wzruszył: "Jakub i Michał zrobili mojego kolegę. Normalnie mówi jego głosem. (wzdycha) No aż mi się przypomniało..." Postać zajęła 7. miejsce, a Klocuch prawie się popłakał. [1]

CiekawostkiEdytuj

  • Klocuch w filmiku sprawdzian z mnie (3 października 2015) przy pytaniu: "Jak się nazywa kolega z którym Klocuch czasem nagrywał filmy?" uważał, że Szczupix tak się nie nazywa. ("No nie wiem, może być NRGeek ale ...... nie no chyba Szczupix, ale on się tak nie nazywa").
  • Pojawił się gościnnie w tvgry - mecz finalowy ligi o puchar mistrzostwa swiata sezonu pilki noznej. Były to jednak stare nagrania jego głosu z poprzednich filmów.
  • Nazwa nicka kolegi może sugerować, że w przeciwieństwie do słusznej postury Klocucha był... szczupły??